طراحی محصولات تبلیغاتی
طراحی محصولات اداری
تولید محتوای تصویری
طراحی محصولات دکوراتیو

طراحی و گرافیک

هنر طراحی و گرافیک یک نوع هنر دیجیتال است که خود نیز به چندین شاخه اصلی تقسیم می شود. این دسته بندی بر اساس کاربرد تصویری که طراحی می شود، صورت می گیرد. یک تصویر گرافیکی ممکن است اهداف تبلیغاتی داشته باشد، و یا یک تصویر گرافیکی ممکن است بر روی یک محصول دکوراتیو چاپ شود. حتی ممکن است برای تولید محتوای یک بلاگ و یا محصول مورد استفاده قرار بگیرد. بنابراین قبل از طراحی باید هدف و کاربرد طراحی مشخص شود. بعد از مشخص شدن هدف از طراحی می توان یک طرح حرفه ای تبلیغاتی، دکوراتیو و یا هر طرح دیگری را برای شما طراحی کرد. در هنا استودیو ما قسمت سفارشات طراحی را به چهار دسته کلی تقسیم کرده ایم:

طراحی تبلیغاتی:

طراحی تبلیغاتی شامل طراحی محصولاتی است که قرار است تا بیننده را به خرید و یا استفاده از خدمات شما ترغیب کند. به عنوان مثال پیاده سازی یک طرح جذاب و مناسب در طراحی کاتالوگ، طراحی بروشور، طراحی تراکت، طراحی بنر تبلیغاتی، طراحی بیلبورد و… می تواند بیننده را بهتر جذب کند. نوع طراحی هر کدام از این محصولات بستگی به نوع کسب و کار شما دارد. تشخیص استفاده از رنگ ها و جزئیات مناسب از وظایف یک طراح حرفه ای است. یک طراح حرفه ای به خوبی می داند که طرح سفارش شما را چگونه طراحی کند تا اثر بخشی بیشتری در ذهن مخاطب ایجاد کند. استفاده درست از جزییات طراحی، رنگ های  مناسب، فونت های خوانا و… همگی بسته به موضوع طرح دارد. بنابراین لطفا در هنگام ثبت سفارش طراحی، نوع محصول را به درستی انتخاب کنید تا سفارش طراحی شما متناسب با درخواست شما طراحی شود.

طراحی اداری:

منظور از طراحی اداری طراحی محصولاتی مثل طراحی ست اداری، طراحی سربرگ، طراحی کارت ویزیت، طراحی پاکت و… می باشد. این محصولات جنبه تبلیغاتی کمتری دارند اما باید از اصول طراحی های مناسبی برخوردار باشند. یک طراح حرفه ای و یک طراح تبلیغاتی به خوبی می داند که در طراحی محصولات اداری و سازمانی چه اصولی را باید رعایت کند. این طراحی ها معمولا معرفی کننده برند شما خواهد بود. در طراحی ست اداری و محصولات نظیر آن، رنگ سازمانی شما و اطلاعات مجموعه شما، نقش مهمی خواهند داشت. محصولات اداری به مجموعه شما رسمیت بیشتری می بخشد. و برای نامه ها و قراردادهای رسمی، طراحی فاکتور و سایر محصولات، یک قالب و سربرگ می تواند برند شما را بهتر به سایرین معرفی کند تا آن ها شما را به رسمیت بیشتری بشناسند.

طراحی محتوای گرافیکی تصویری:

اگر شما در حوزه مشاغل آنلاین فعالیت می کنید، پس شما نیاز زیادی به این خدمات دارید. باید به صورت مداوم محصول کذازی کنید و تصاویر محصول و یا تصاویر تبلیغاتی زیادی نیاز دارید تا به اشتراک بگذارید. تداوم در آپلود محتوا در هر فضای مجازی اهمیت زیادی دارد. چه وبسایت داشته باشید و چه در اینستاگرام فعالیت کنید فرقی نمی کند. باید به صورت پی در پی تصویر و محتوای مختلف به اشتراک بگذارید و فعال باشید. تا گوگل و الگوریتم های اینستاگرام شما را به عنوان یک منبع و فروشگاه فعال شناسایی کنند. در نتیجه در ردیف های اول موتورهای جستجوگر قرار خواهید گرفت.

طراحی دکوراتیو:

این نوع طراحی یکی از جذاب ترین نوع طراحی است. اما به شدت سلیقه شما در آن دخیل می باشد. محصولات دکوراتیو کاربر زیادی در دکوراسیون داخلی منزل شما دارند. طراحی تابلو، طراحی کاغذ دیواری پوستری، طراحی انواع پرده، طراحی چاپ آینه، طراحی کوسن، طراحی رانز و رومیزی و… همه می توانند نقش مهمی در محیط خانه یا محل کار شما بگذارند. قطعا شما در طول شبانه روز وقت زیادی را در خانه و وقت زیادی را هم در محل کارتان سپری می کنید. این که دکوراسیون محیط برای شما لذت بخش باشد و بتواند همیشه حال شما را خوب کند، اهمیت زیادی دارد. در عین حال برقراری هارمونی بین اجزای دکوراسیون فضا بسیار مهم است. برای همین ممکن است برای یافتن وسایل مناسب، مجبور باشید وقت و هزینه زیادی را صرف کنید. پیشنهاد ما به شما استفاده از گالری دکوراتیو و خدمات هنا استودیو است. ما در بخش دکوراتیو سعی داریم تا مجموعه کاملی از محصولات دکوراتیو را در طراحی کنیم و در اختیار شما بگذاریم. بعد از ثبت سفارش ما این محصولات را چاپ و تولید می کنیم و به دست شما می رسانیم. سهولت در خرید اینترنتی تابلو، سفارش آنلاین پوستر دیواری و دیگر محصولات، به شما کمک می کند تا وقت و انرژی کمتری هدر بدهید. اما ویژگی مثبتی که خرید اینترنتی محصولات دکوراتیو برای شما دارد این است که، تمامی طرح های گالری هنا قابلیت این را دارد تا به درخواست شما به صورت اختصاصی، تغییر رنگ و سایز پیدا کند. فقط کافیست که از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید تا ما به صورت رایگان، این ویرایش ها را مطابق با خواسته شما برای شما انجام بدهیم. اما جذاب تر این است که اگر شما از بین طرح های ما هم طرحی انتخاب نکردید، امکان این را دارید که طرحی که مد نظر دارید را به ما توضیح دهید تا ما ان طرح را برای شما طراحی کنیم. به این ترتیب با ثبت سفارش طراحی تابلو، سفارش طراحی و چاپ پوستر دیواری، سفارش طراحی پرده و… می توانید به خواسته خود برسید. حتی امکان این را دارید که فایل عکس مورد نظر خود را برای ما ارسال کنید تا ما آن را برای شما روی محصولات چاپ و تولید کنیم. در قسمت دکوراتیو می توانید سفارش چاپ طرح دلخواه بر روی بوم کنواس، پوستر دیواری با طرح دلخواه، پرده با طرح دلخواه، کوسن با طرح دلخواه و… را ثبت کنید و فایل خود را از طریق راه های ارتباطی برای ما ارسال کنید. ما سفارش ما را در سریع ترین زمان ممکن چاپ و تولید خواهیم کرد. این فایل می تواند طرح خودتان باشد، یا عکس شخصی باشد. در روند سفارش و تولید فرقی نخواهد کرد.

سفارش طراحی فوری

ممکن است شما برای دریافت سفارش خود عجله داشته باشید. در خیلی موارد به چنین سفارشاتی برخورد کرده ایم. برگزاری ایونت ها، نمایشگاه ها، جلسه های مهم و… از جمله اتفاقاتی هستند که باعث می شوند شما بخواهید سفارش طراحی های خود را سریع تر دریافت کنید. بنابراین در هنگام سفارش حتما گزینه طراحی سفارش طراحی فوری را انتخاب کنید تا ما سفارش طراحی فوری شما را در اولویت قرار دهیم.

توضیحات بیشتر:

تاثیر تصاویر گرافیکی در طراحی تبلیغاتی
انواع سازه های نمایشگاهی تبلیغاتی