ساختار چاپ تابلو بوم مخمل

ساختار تابلو بوم مخمل

تابلو بوم مخمل از قدیمی ترین و زیباترین اکسسوری ها برای منزل است که برای استفاده در زیبایی دکوراسیون منزل بسیار کاربردی است و دارای طرح های هنرمندانه متناسب با فضای دکوراسیون و محیط زندگی شما تولید می شود که در ادامه به بررسی ساختار تابلو بوم مخمل می پردازیم.

تابلو بوم مخمل چیست ؟

ساختار تابلو بوم مخمل باید با کیفیت و مقاوم باشد چون تابلو مخمل یک وسیله هنری است که از زمان های قدیم هم از آن برای تزیین دکوراسیون استفاده می کردند و نقش بسیار مهمی در زیبایی محیط دارد. این تابلو بوم از یک کلاف و یک پارچه تشکیل شده است و جنس پارچه آن مخمل کوبیده است و درجه یک می باشد و چون مخمل دارای الیاف مخملی است پس خاصیت کشسانی دارد و از طرح های کلاسیک رومی و اروپایی برای این نوع تابلو بیشتر استفاده می شود. امروزه اکثر طراحان داخلی و دکوراتیوها از این نوع تابلو برای مدرن شدن فضا بسیار استفاده می کنند و طراحی این نوع تابلو با نورپردازی زیبا یک جلوه خاصی به محیط می دهد.

ویژگی های تابلو بوم مخمل

از مهمترین ویژگی این محصول ساختار تابلو بوم مخمل بسیار با کیفیت و مقاوم در برابر سایش است و کاملا قابل شستشو است و در مقابل رنگ پریدگی هم مقاومت بالایی دارد. از دیگر ویژگی های این تابلوها برای زیباتر کردن فضا یا محیط استفاده می شود. کلاف آن از چوب طبیعی است و در مقابل رطوبت و گرما مستحکم و مقاوم است. جنس پارچه آن مخمل با کیفیت است که ضد آب و بدون حساسیت است. پارچه آن دارای رنگ های متنوع و به دو نوع گرم و سرد تقسیم می شود که دارای بافت ، ساده و با طرح های متفاوت است. این محصول دارای ابعاد مختلف و با بهترین تکنولوژی روز طرح های متنوع بر روی آن با کیفیت چاپ می شود. بنابراین به علت مزایا و ویژگی های این مدل تابلو بوم مخمل بسیاری از افراد از خرید آن بسیار استقبال کرده اند و از پر طرفدارترین نوع تابلو ها در بازار است.

بهترین طرح و تصویر برای تابلو بوم مخمل

امروزه یکی از پر فروش ترین و بهترین ساختارها ، ساختار تابلو بوم مخملی می باشد که بسیار درخشنده و زیباست و این درخشندگی به علت وجود پارچه مخمل با کیفیت آن است. این تابلو بوم مخمل کاربرد بسیاری دارد و فضا را مدرن و لوکس می کند و هر طرحی که مناسب دکوراسیون کاربری شما باشد را می توان با چاپ روی بوم ها انجام داد مثلا انواع نقاشی مدرن ، کلاسیک ، نقاشی فرانسوی ، تابلو فرش ، اشعار و غیره را می توان به تابلو بوم مخمل تبدیل کرد. زیبایی تابلو بوم با طرح های متنوع از مناظر طبیعت تا هنرهای انتزاعی و معاصر بر اساس سلیقه هر فردی قابل تولید است. این تابلوها با استفاده از مواد با کیفیت و رنگ های تضمینی و تصاویر زیبا یک حس عجیب و محیطی رویایی را خلق می کند که برای روی دیوار اتاق نشیمن ، سالن پذیرایی ، دفاتر کار ، هتل ها ، رستوران و غیره گزینه بسیار مناسبی است.  پس پیشنهاد ما به شما خرید این نوع تابلوها با قیمت مناسب است.

راهنمای خرید تابلو بوم مخمل

امروزه با توجه به خاص بودن و داشتن کیفیت بالا از این نوع تابلو بسیار استقبال شده است و این تابلوها در زمانی کوتاه اثربخشی خاصی به فضا می دهد و ساختار تابلو بوم مخمل برای تزیین و زیبایی دکوراسیون بسیار الهام بخش است و با چاپ کیفیت بالا ظاهری زیبا و چشم نواز را به محیط القا می کند . بنابراین برای خرید این محصول باید به مقاومت پارچه که در برابر رطوبت و نورخورشید توجه کرد. همچنین این نوع پارچه به دلیل انعطاف پذیری و نرمی چروک نمی شود و در برابر تغییر رنگ مقاوم است ولی در محیط های باز که در معرض نور آفتاب است نباید استفاده کرد. هنگام خرید به ضمانت نامه محصول توجه کنید . چوب آن باید طبیعی و مقاوم باشد. هنگام چاپ بر روی این تابلوها باید به کیفیت چاپ توجه کرد و همچنین هنگام نصب به دیوار باید دقت کرد تا محکم نصب شود.

مراحل تولید چاپ تابلو بوم مخمل و نحوه نصب آن بر روی چارچوب

بعد از توضیح در مورد ساختار تابلو بوم مخمل مراحل تولید چاپ آن را بیان می کنیم که یکی از روش های چاپ بر روی مخمل است که با استفاده از دستگاه مخمل پاش یک لایه رنگ آبی با غلظت مناسب را بر روی پارچه مخملی پاشیده می شود و بعد طرح های مناسب یا دلخواه را روی آن چاپ می کنند که بعد از خشک شدن و چاپ شدن  روی تابلو مخمل به صورت سابلیمیشن بر روی آن می چسبانند و یک لایه محافظ روی آن را می پوشاند . این نوع چاپ دیجیتال است و بر روی سطح بوم قرار می گیرد و نحوه نصب چاپ بوم توسط کلاف کشی است که پارچه را روی قاب یا چارچوب قرار می دهند و با خاصیت کشسانی آن را از پشت منگنه یا پونز می زنند و به کلاف متصل می کنند و در داخل آن از چوب ضربدری استفاده می کنند.

قیمت تابلو بوم مخمل

پارچه مخمل پارچه ای بسیار زیبا و شکیل است که از نوع پارچه های اشرافی و زینتی است و برای تزیین دکوراسیون محیط یا محل زندگی انتخاب آن گزینه بسیار مناسبی است که برای تعیین قیمت آن باید بر اساس نوع متریال ، نوع مخمل ، نوع چوب ، ابعاد استاندارد ، نوع چاپ ، نوع نصب و غیره محاسبه شود. خرید این نوع تابلو از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است و امروزه بین افراد محبوبیت بسیاری دارد و از پر فروش ترین نوع تابلوها در بازار است.

سخن پایانی

در مورد ساختار تابلو بوم مخمل صحبت کردیم که یکی از زیباترین و با کیفیت ترین نوع تابلوها ، تابلو بوم مخملی است که برای زیباتر شدن هر فضایی از آن می توان استفاده کرد و کاربردهای متنوعی دارد و شما در انتخاب طرح ها آزاد هستید و هر نوع طرحی متناسب با فضای دکوراسیون محیط می توانید انتخاب کنید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *