چاپ استیکر | استیکر دیوار | چاپ وینیل | چاپ استیکر پشت چسبدار

چاپ استیکر پشت چسبدار چیست؟

استیکر پشت چسبدار

استیکر پشت چسبدار دار واقع نوعی متریال است که از جنس پی وی سی تولید شده و می توان آن را در سطوح مختلفی از جمله شیشه، فلز، چوب و پلاستیک چسباند. این نوع از استیکر های پشت چسبدار با تنوع بالایی در حال تولید بوده و متقاضیان آن به دلیل مقرون به صرفه بودن نرخ این محصول بسیار زیاد می باشد. این محصولات در انواع تبلیغات کاربرد دارد و افراد می توانند برند و حرفه خود را با قیمت کمتری تبلیغ نمایند. لازم به ذکر است که این نوع استیکر ها قابلیت این را دارند که بر روی هر نوع سطوحی چسبانده شوند و مشکلی از این بابت وجود ندارد. استیکر های پشت چسبدار در برابر مواردی چون پارگی و نور آفتاب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. تولید این محصولات با استفاده از دستگاه های پیشرفته  UVو سالونت و اکوسالونت انجام می شود.

انواع استیکر پشت چسبدار

استیکر های پشت چسبدار در دو نوع شیری و شیشه ای به چاپ می رسند. در مقایسه میان این دو نوع، متقاضیان استیکر های شیری یا سفید بیشتر از شیشه ای می باشد. استیکر های پشت چسبدار شیشه ای این قابلیت را دارند که طرح را از هر دو طرف یعنی پشت و جلو نشان دهند در صورتی که نوع شیری یا سفید آنها از چنین قابلیتی برخوردار نیستند. لازم به ذکر است که در انواع تبلیغات، استفاده از استیکر های پشت چسبدار شیری بیشتر مورد استفاده قرار می یگیرد.

مزایای استیکر پشت چسب دار

از مهم ترین مزایای استیکر های پشت چسبدار، مقاومت بالای آنها می باشد. از این رو می توان هر نوع طرحی را روی آنها چاپ کرد و تا مدت ها از آن استفاده کرد. استیکر های شیشه ای نیز به دلیل شفافیت بالا در هنگام استفاده به عنوان تبلیغات، به هیچ وجه جلوی دید را نخواهند گرفت. به علاوه افراد هر نوع طرح و تزئینی که برای تبلیغات خود در نظر داشته باشند را می توانند بر روی این استیکر ها پیاده کنند. همچنین این محصولات در مقابل انواع مخاطرات فیزیکی همچون تابش شدید نور خورشید، رطوبت و آلودگی و بسیاری از مخاطرات دیگر از خود نقاومت بالایی نشان می دهند. از دیگر مزیت های مهم این محصولات نیز قابل شستشو بودن آنها می باشد.

استیکر پشت چسبدار چه کاربردی دارد؟

استیکر های پشت چسبدار در صنایع بسیار گوناگونی کاربرد دارند. از جمله مواردی که استفاده از این محصولات بسیار زیاد صورت می گیرد، صنعت تبلیغات می باشد. اگر بر روی شیشه های مغازه ها و اتوبوس ها و یا ماشین های حمل و نقل موارد غذایی دقت کنید، می بینید که از این استیکر ها جهت تبلیغ برند ها استفاده شده است. به غیر از این موارد نوع تزئینی آنها جهت تزئین و طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده واقع می گردد.

هزینه چاپ استیکر پشت چسبدار

عواملی که در تعیین هزینه استیکر پشت چسبدار موثر هستند بسیار زیاد است. از جمله این عوامل می توان به جنس استیکر، تعداد، ابعاد، جوهر و… اشاره کرد. از آنجایی که تنوع جوهر در تولید استیکر پشت چسبدار بسیار زیاد است و از دستگاه های مختلفی در تولید آنها استفاده می شود، کیفیت این محصولات نیز در نتیجه باهم تفاوت داشته و همین موضوع باعث تفاوت در قیمت استیکر ها می شود.

نحوه نصب استیکر پشت چسب دار

برای اینکه بتوان به خوبی استیکر های پشت چسبدار را به سطوح چسباند، بهتر است که از آب و مایع شستشو استفاده نمود. برای اینکار ابتدا سطوحی را که میخواهید استیکر پشت چسبدار را به آن بچسبانید را با استفاده از آب و مایع شوینده مرطوب کنید و سپس استیکر را روی آن قرار دهید. توجه داشته باشید که قبل از نصب این محصولات، حتما سطوح را کاملا تمیز کنید. البته اگر در چسباندن این استیکر ها ماهر هستید، نیازی به مرطوب کردن آنها نیست.

مراحل نصب استیکر

در قدم اول سطوح را کاملا تمیز نمایید. سپس با استفاده از نوار چسب محلی که قصد دارید استیکر ها را روی آنها قرار دهید تعیین کنید. حال استیکر را روی آن محل گذاشته و با استفاده از کاردک به خوبی روی آن بکشید تا حباب ایجاد نشود و استیکر به درستی و به صورت کاملا صاف بر روی سطوح بچسبد. حال می توانید لایه شطرنجی پشت این استیکر ها را از آن جدا کنید. توجه داشته باشید که اگر در هر صورت بر روی استیکر ها حباب ایجاد شد، می توانید با استفاده از شئ نوک تیز این حباب ها را از بین ببرید. همچنین در صورت ایجاد لکه بر روی آنها، می توانید با استفاده از پنبه و کمی آب، این لکه ها را از بین ببرید.

نحوه جدا کردن استیکر پشت چسبدار از سطح

برای اینکه استیکر را جدا کنید، گوشه ای از استیکر را با ناخن جدا کرده و سپس به آرامی کاغذ را از استیکر جدا نمایید. توصیه ما این است که قبل از جدا کردن استیکر از کاغذ پشت آن، سشوار گرم بر روی آن بگیرید تا چسب استیکر مقداری نرم شود.

سخن پایانی

اگر قصد دارید که برند و حرفه خود را به صورت کاملا بهینه تبلیغ نمایید و از هزینه های گزاف جلوگیری کنید، راه حل استفاده از استیکر های پشت چسبدار است. این محصولات اکنون به صورت گسترده در تمامی عرصه ها مورد استفاده قرار می گیرد. از آنجایی که این محصولات قابلیت نصب بر روی هر نوع سطوحی را دارند، مشکلی بابت نصب آنها وجود ندارد و شما وقت زیادی را بایت نصب این استیکر ها صرف نمی کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *