درباره ما

معرفی سفارش محصولات و خدمات هنا استودیو

 فروشگاه اینترنتی هنا استودیو در تلاش است تا مجموعه ای از خدمات و محصولات را به صورت آنلاین به شما ارائه بدهد. در این قسمت از سایت تقریبا شما با کلیه محصولات و خدمات هنا استودیو روبرو هستید. علت اینکه کلمه خدمات را در کنار کلمه محصولات قرار می دهیم، این است که خدمات یک نوع محصول به شمار می رود، اما در نهایت بعد از ثبت سفارش در واقع ما به شما یک محصول فیزیکی ارائه نمی دهیم. خدمات در واقع انجام یک کار به صورت تخصصی برای شما است. به عنوان مثال انجام خدمات طراحی تبلیغاتی، طراحی دکوراتیو، انواع خدمات فیلمبرداری، انواع خدمات عکاسی، انواع خدمات تولید محتوا و… . در مقابل محصولات فیزی که را داریم که بیشتر در دسته بندی استودیو دکوراتیو برای شما قابل مشاهده است. ما در این بخش برای رفاه شما، خدمات چاپ و تولید را هم ضمیمه خدمات طراحی دکوراتیو کرده ایم. تا هر وقت طرح محصول خود را انتخاب کردید، دیگر نگران مراحل چاپ و تولید آن ها نباشید. ما امکان ای را داریم که در کارگاه چاپ و تولید خود کلیه محصولات دکوراتیو را آماده کنیم.
به طور کلی ما خدمات و محصولات سایت را به سه قسمت کلی تقسیم کرده ایم که در ادامه به توضیح هر کدام و زیرمجموعه های آن ها می پردازیم.

تماس با ما

بخش اول: خدمات طراحی گرافیکی

طراحی گرافیک یک نوع هنر محصوب می شود که نیاز به تخصص نیز دارد. سفارش طراحی گرافیکی شما ممکن است در زمینه طراحی تبلیغات، طراحی اداری، طراحی تولید محتوا و یا طراحی دکوراتیو باشد. یک طراح حرفه ای برای شما می تواند هر طرحی که می خواهید را برای چاپ و تولید هر محصولی آماده کند. ما نیز در بخش طراحی مجموعه می توانیم برای شما هر طرحی را برای هر محصولی که بخواهید طراحی کنیم. هر محصول با توجه به کاربردی که خواهد داشت، ویژگی های منحصر به فردی دارد. که باعث می شود هنگام طراحی ما آن ها را در نظر بگیریم. در نتیجه طراحی موفق تر، تاثیرگذارتر، حرفه ای تر و کاربردی تری را به شما ارائه خواهیم داد. طراح گرافیک حرفه ای ما به وسیله نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور، کورل و… طرح مناسب و ایده آل از هر نظر را برای شما طراحی خواهد کرد. برای اینکه راحت تر بتوانید به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید، ما بخش سفارش طراحی گرافیکی را به چهار قسمت زیر تقسیم کرده ایم:
طراحی تبلیغاتی
طراحی اداری
طراحی تولید محتوا
طراحی دکوراتیو

سفارش طراحی تبلیغاتی

سفارشات این بخش با هدف تبلیغات و افزایش فروش طراحی می شوند. یعنی هنگام طراحی مهمترین نکات و اصول طراحی تبلیغاتی را رعایت کنیم. منظر از نکات جلب نظر مشتری یا همکار، در نظر گرفتن نیاز مشتری، در نظر گرفتن سلیقه مشتری، رعایت اصول طراحی، انتخاب رنگبندی مناسب، ترکیب بندی اصولی و درست، وضوح مفاهیم و محتوا، استفاده درست از تصاویر و متن ها و… . این ها مواردی اند که یک طراح تبلیغاتی به خوبی می داند که چگونه همه آن ها را در طراحی یک طرح به کار ببرد. در ادامه به معرفی مختصر تعدادی از محصولاتی که نیاز به طراحی تبلیغاتی دارند می پردازیم.

طراحی بنر بیلبورد تبلیغاتی: این محصول به منظور معرفی خدمات و یا محصول شما در سطح شهر قابل طراحی و اجرا است. طراحی بیلبورد تبلیغاتی، طراحی یک تابلو بزرگ است که بعد از چاپ در مسیر های پر رفت و آمد از جمله اتوبان ها، بلوارها، پل های عابر پیاده و… نصب می شود.
طراحی استیکر تبلیغاتی: طراحی استیکر پشت چسبدار بیشتری استفاده را برای نصب بر روی شیشه مغازی ها دارد. که البته از ای محصول می توان برای نصب بر روی دیوار و هر سطح صاف دیگری استفاده نمود.
طراحی لیبل تبلیغاتی: طراحی لیبل یک محصول پر طرفدار تبلیغاتی است که به برندسازی شما نیز کمک می کند. نه تنها برای تبلیغات، بلکه برای استفاده در صنایع بسته بندی نیز کاربرد زیادی دارد.
طراحی تراکت تبلیغاتی: طراحی تراکت یکی از محبوب ترین و مقرون به صرفه ترین نوع تبلیغات شهری است. طراحی تراکت حرفه ای باید به شکلی باشد که بیننده در نگاه اول بتواند تشخیص بدهد که این تراکت آیا نیازهای او را برآورده می کند یا خیر.
طراحی بروشور تبلیغاتی: طراحی بروشور نیز یک محصول پرکاربرد برای معرفی کامل تر محصولات و خدمات شما است. این مینی کاتالوگ در نمایشگاه ها، مراکز زیبایی، درمانی، آموزشی و… می تواند کمک زیادی به شما بکند تا افراد بیشتر با تنوع محصولات شما آشنا بشوند.
طراحی کاتالوگ تبلیغاتی: طراحی کاتالوگ محصول، به اصلاح کتابچه ای است که در آن می توانید به صورت کامل، با درج ویژگی ها، توضیحات و تصاویر بیشتر، مفاهیم را به بیننده منتقل کنید. این محصول در عین تبلیغاتی بود، می تواند به جای شما کسب و کار شما را بازاریابی کند.
طراحی تقویم ۱۴۰۳: طراحی تقویم دیواری ۱۴۰۳، طراحی تقویم رومیزی ۱۴۰۳، طراحی سررسید و هر محصول این چنینی، عموما به عنوان هدایای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد. شما با داشتن یک طراحی زیبا و شیک تقویم می توانید مشتریان خود را تا حداقل یک سال همراهی کنید، تا آن ها شما را از یاد برند.
طراحی تابلو لایت باکس: سفارش طراحی لایت باکس نیز اط جمله محصولات پرطرفدار تبلیغاتی، و در عین حال دکوراتیو است. با سر راه قرار دادن یک تابلو پرنور و چشمگیر، می توانید مشتریان بیشتری جذب کنید.
طراحی رول آپ تبلیغاتی، طراحی رول آپ فوری و غیر فوری در عین حال حرفه نیز در مجموعه ما یکی از پر طرفدار ترین محصولات تبلیغاتی است. این استندهای ایستاده می توانند در هر جایی که بخواهید، مجموعه یا فروشگاه شما را معرفی کنند و به راحتی هم قابل جا به جایی هستند و امکان تعویض چاپ رول آپ آن ها را نیز دارید.
طراحی استند ایکس تبلیغاتی: طراحی استند ایکس نمونه ساده تری از استندهای ایستاده است که آن ها نیز کاربرد یکسانی با استند رول آپ دارند، با این تفاوت که پایه آن ها به نسبت رول آپ سست تر است. ولی در مقابل سبک تر هستند و تعویض چاپ استند ایکس آسان تر است.
طراحی استند میزکانتر تبلیغاتی: یکی از موارد کاربردی در میان سازه های نمایشگاهی طراحی میز کانتر تبلیغاتی است. این محصول به دو شکل میز کانتر تاجدار و ساده در باز تولید و چاپ می شود. کاربرد آن این برای ارائه نمونه محصول و ارتباط با مشتری و ارائه بروشور و سایر محصولات تبلیغاتی است.
طراحی استند پاپ آپ تبلیغاتی: طراحی پاپ آپ نمایشگاهی هم می تواند به غرفه شما رنگ و روی سازمانی ببخشد. این سازه ها در اندازه های مختلف قابل طراحی، چاپ و تولید هستند. نه تنها در نمایشگاه ها، بلکه به عنوان پس زمینه در فیلمبرداری هم مورد استفاده قرار می گیرد.

سفارش طراحی اداری

محصولات اداری در واقع محصولاتی هستند مه برندسازی و هویت سازمانی شما کمک می کند. طراحی و چاپ برخی آن ها برای به رسمیت بودن شرکت شما اجباری است (مثل طراحی لوگو، طراحی ست اداری و طراحی سربرگ و…)، برخی دیگر برای برندسازی و بالاتر رفتن کیفیت و سطح کاری شما مفید است (مثل طراحی فولدر، طراحی ساک دستی، طراحی پاکت، طراحی زونکن، کالیته و…). علارقم این موارد، کلیه این محصولات جنبه تبلیغاتی نیز دارند و برای افزایش فروش و معرفی بیشتر برند شما تاثیر زیادی خواهند داشت. در ادامه به شرح مختصری از هریک از این محصولات کاربردی  اداری می پردازیم.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای: لوگو یا طراحی آرم، اصلی ترین رکن یک مجموعه است. که شما برای ثبت شرکت و برند اول از همه به لوگو و نام تجازی نیاز دارید. طراحی لوگو خود انواع مختلفی دارد. تایپوگرافی، لوگو ساین، کاراکتر و… از انواع محتلف لوگو است. که با توجه به نوع کسب و کار شما طراحی می شود.
طراحی کارت ویزیت: طراحی کارت ویزیت فوری و غیر فوری نیز از واجبات است. در هر موقعیتی که قرار بگیرید، برای ارائه مشخصات و معرفی خود، نیاز به ارائه یک کارت ویزیت کامل خواهید داشت.
طراحی سربرگ اداری: طراحی سربرگ نیز برای ارائه یک نامه رسمی مورد نیاز شما می باشد. پس در ادامه سفارش کارت ویزیت و لوگو، سفارش طراحی سربرگ را نادیده نگیرید.
طراحی پاکت اداری: طراحی پاکت اداری نیز در ادامه محصولات بالا می باشد و در واقع مکمل آن ها برای داشتن یک ست اداری کامل است.
طراحی ست اداری: به کل مجموعه کارت ویزیت، سربرگ اداری و پاکت، ست اداری می گویند. که در ادامه به ست های کامل تری نیز نیاز پیدا خواهید کرد. طراحی فولدر تبلیغاتی، طراحی زونکن، طراحی بروشور محصول، طراحی کارت و… نیز می تواند در این دسته بندی طراحی ست اداری حرفه ای قرار بگیرد.
طراحی فولدر تبلیغاتی: فولدر اداری در واقع همان پوشه هایی هستند که تعدادی برگه و سربرگ را در خود جای می دهند. در انواع مختلفی قابل طراحی هستند، می توانند برش های اختصاصی داشته باشند، جیب دار باشند، سه لت باشند و… .
طراحی ساک دستی تبلیغاتی: ساک دستی هم از جمله محصولاتی است، که در ابعاد و جنس های مختلفی چاپ و تولید می شوند. چاپ ساک دستی به دیده تر شدن برند شما نیز کمک زیادی می کند. و سطح کیفیت کاری شما را هم بالاتر می برد.

طراحی محتوای گرافیکی

 در بخش تولید محتوا به معرفی کامل خدمات تولید محتوا می پردازیم اما در این قسمت می خواهیم ارتباط بین هنر گرافیک را با سفارش خدمات تولید محتوا سایت و فضای مجازی توضیح بدهیم. در تولید محتوا ما نه تنها به متن بلکه به تصویر نیاز داریم. در خیلی قسمت های سایت نمی توان فقط از تصاویر واقعی استفاده کرد. به همبن دلیل هنر گرافیک در این موارد به کمک ما می آید می توانیم به کمک آن تصاویر گرافیکی مرتبط و المان های زیادی را در طراحی استفاده کنیم. طراحی برای تولید محتوای سایت و اینستاگرام و… با هدف چاپ صورت نمی گیرد به همین دلیل ویژگی های متمایزی از سایر طراحی ها دارد. ضمن اینکه این طراحی های گرافیکی می تواند رنگ و لعاب بیشتری به بستر اینترنتی ما بدهد. انواع این طراحی ها عبارت اند از: طراحی آیکون سایت، طراحی بنر سایت، طراحی کاور دیجیتال، طراحی کاور پست، طراحی پست اینستاگرام، طراحی موکاپ محصول و… .

سفارش طراحی محصولات دکوراتیو

طراحی محصولات دکوراتیو چاپی در واقع طراحی محصولاتی اند که در دکوراسیون داخلی استفاده می شوند اما یک مرحله چاپ در تولید آن ها صورت می گیرد. ما به کمک هنر گرافیک می کتوانیم هر کدام از این محصولات را برای شما طراحی کنیم. این طراحی براساس سلیقه شما، خواسته شما، متناسب با دکوراسیون شما صورت می گیرد. طراحی و چاپ محصولات دکوراتیو می تواند کمک زیادی به زیباتر شدن محیط خانه یا محل کار شما بکند. نمونه این محصولات عبارت اند از طراحی انواع تابلو، طراحی تابلو بوم، طراحی لایت باکس، طراحی تابلو دکوراتیو، طراحی پوستر دیواری تصویری، طراحی استیکر دیاری پشت چسبدار، طراحی انواع پرده شید، پرده پانچی، طراحی کوسن، رانر، رومیزی، طراحی چاپ روی آینه، طراحی استیکر شیشه، طراحی بک دراپ عکاسی و… .

بخش دوم: خدمات تولید محتوا

امروزه بسیاری از کسب و کارها به سمت کسب و کارهای اینترنتی کشیده شده است. سعی بر آن شده با سفارش محصولات و ارائه خدمات تا جای ممکن به صورت آنلاین صورت گیرد. بعد از اپیدمی کرونا این موضوع شدت گرفت و همه به دنبال این بودند تا بقای کار خود را با راه اندازی فروشگاه های آنلاین حفظ کنند. اولین لازمه این کار شکل گیری یک بستر مناسب برای معرفی و تبلیغات است. این بستر می تواند طراحی وبسایت باشد، می تواند هم در فضاهای مجازی از جمله اینستاگرام صورت بگیرید. حتی گسترش و توسعه دو یا چند بستر همزمان به هم کمک می کند تا یکدیگر بهتر دیده بشوند. حال در مرحله بعدی و اصل مطلب با حجم انبوهی از فعالیت ها مواجه می شویم. این فعالیت ها شامل تولید محتوا تصویری و متنی و حتی ویدئویی برای پر کردن این بسترها است. سایت یا فضای مجازی به شما این امکان را می دهد تا این محتوا را آپلود کنید و نوع محصول و کار خود را به افراد معرفی کنید. جزییات و توضیحات را می توانید با تولید محتوا به بیننده ها نشان بدهید. تا کسانی که به حرفه شما علاقه دارند، یا به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند، شما را دنبال کننده و از مشتری مجموعه شما باشند. درسته این بسترها یک نوع کاتالوگ و فضایی برای معرفی است، اما این به تنهایی کافی نیست. رقابت بین شما و همکاران شما زیاد است. برای بالاتر بردن بازدید خود نیاز است، تا علاوه بر اطلاعات و مشخصات اولیه، محتوای آموزشی، علمی، کمدی و جذاب دیگری نیز تولید کنید. ما در مجموعه خود برای نظم دادن به انواع تولید محتوا، آن ها را به پنج بسته بندی کلی تقسیم کرده ایم:
سفارش محتوای گرافیکی تصویری
سفارش محتوای عکسی و عکاسی
سفارش محتوای ویدئویی
سفارش محتوای متنی
سفارش تدوین و ادیت عکس و فیلم

تولید محتوای گرافیکی تصویری

ما این امکان را داریم که برای تولید محتوای تصویری از هنر و تخصص گرافیست ها استفاده کنید. طراح گرافیک حرفه ای به کلیه اصول طراحی تبلیغاتی و تولید محتوا آشنا است. همچنین برای طراحی محتوای سایت می تواند طرح های تاثیرگذار و جذاب طراحی کند تا بستر اینترنتی شما جذابیت بیشتری برای مخاطبین شما داشته باشد. المان های گرافیکی، تصاویر گرافیکی و دنیای رنگ های می تواند روح دیگری به محتوای تصویری شما بدهد. البته ما منکر اینکه بهتر است تا تصاویر واقعی باشند نمی شویم. تصایور واقعی اعتماد بیشتری از بیننده را جلب می کند. اما تصاویر گرافیکی نیز جاشگاه خود را دارند. در بسیاری از موارد شما ملزم به استفاده از المان ها و تصاویر گرافیکی هستید. نمونه محتواهای تصویری عبارت اند از:

طراحی بنر سایت: بنر سایت شما به توجه به کسب و کار شما بهتر است با هنر گرافیکی تلفیق شود. می توانید از تصاویر واقعی هم استفاده کنید اما ما به شما توصیه می کنیم تا تصاویر عکاسی شده و با کیفیت را با هنر گرافیکی تلفیق کنید تا جذابیت بیشتری پیدا کند.
طراحی آیکون سایت: برای طراحی آیکون های سایت، نشانه ها و نمادها شما ملزم به استفاده از تصاویر و طراحی های گرافیکی هستید. این المان ها برای داشتن هارمونی بهتر است هم سبک هم باشند.
طراحی تصویر کاور: طراحی کاور محصول، طراحی کاور ویدئو، طراحی کاور پست و… طراحی هر پوسته ای برای کار شما طراحی کاور محسوب می شود. این طرح معرفی کننده کلیت آنچه که در محتوای اصلی قرار می دهید، می باشد.
طراحی پست شبکه های اجتماعی: طراحی پست اینستاگرام و دیگر شبکه های اجتماعی در فضای مجازی، جذابیت و انسجام صفحه کاربری شما را افزایش می دهد. بهتر است تا با تصاویر و عنوان ها و یک قالب جذاب، شکل و شمایل صفحه کاری خود را ارتقا بدهید. این کار کمک می کند تا بیننده حتی وقتی پست ها شما را باز نمی کند و وارد صفحه شما می شود، فورا متوجه نوع فعالیت شما بشود. و حتی به سرعت نیاز خود را در بین آن ها پیدا کند.
ساخت موکاپ محصول: اگر عکسبرداری از محصولات شما به دلایلی میسر نمی باشد، می توانید از سفارش طراحی موکاپ محصول استفاده کنید. ما در این قسمت محصول شما را به گونه ای طراحی می کنیم تا با زمینه ساده یا دکور شده بتواند در سایت شما و هر جای دیگر مورد استفاده قرار بگیرد.

تولید محتوای عکاسی

یکی دیگر از بخش های مهم تولید محتوا، محتوای تصویری است که به کمک هنر عکاسی تولید می شود. عکس های واقعی از کلیت و جزییات کمک بیشتری به مخاطب می کند تا بتواند به شما اعتماد کند. عکس های انحصاری و کپی نشده از مهمترین محتوایی است که او را با شکل ظاهری و ویژگی های ظاهری محصول آشنا می کند. این سفارش عکاسی محصول باید از فاصله و زاویه مناسبی صورت بگیرد و از نور مناسب و کیفیت بالایی برخوردار باشد. نه تنها محصول بلکه عماسی از پروژه های ساختمانی، عکاسی از رویدادها، عکاسی پرتره، عکاسی مدلینگ، عکاسی سینمایی، عکاسی تئاتر، عکاسی طبیعت، عکاسی محیطی و…. نیز ممکن از برای معرفی اشخاص، یک مجموعه، یک رویداد، کاربرد محصول، نحوه استفاده از محصولات و… مفید باشد. پس معجزه عکاسی را نادیده نگیرید و در تولید محتوای بستر اینترنتی خود از آن استفاده کنید.

تولید محتوای ویدیویی

علاوه بر محتواهای تصویری، محتوای ویدیویی می تواند برای بالا رفتن بازدید و ورود به الگوریتم های گئگل و اینستاگرام به شما کمک کند. محتوا هر چه کامل تر و مفید تر باشد، بازدید بیشتری خواهد داشت. از خدمات فیلمبرداری هم می توان برای تولید فیلم معرفی محصول استفاده کرد، هم برای آموزش نحوه استفاده از محصول، معرفی یک مجموعه، معرفی یک پروژه، فیلمبرداری از رویدادها، نمایشگاه ها، سمینارهای مهم، فیلمبرداری از آموزش درسی، هنری و…. همه این ها در صورتی که با کسب و کار شما مرتبط باشند می توانند به بیشتر دیده شدن شما کمک کنند. پس سفارش تولیو محتوای فیلمی و ویدیویی را دست کم نگیرید.
علاوه بر خدمات فیلمبرداری، استفاده از نرم افزارهایی مثل افتر افکلت و پریمیر این امکان را به ما می دهد تا فیلم های جذاب انیمیشین های کوتاه، سفارش ساخت لوگوموشن، سفارش ساخت استاپ موشن، سفارش ساخت موشن گرافیک و… تولید کنیم. نوع ویدئوها طرفدار زیادی دارد و نیاز به مسلط بودن به هنر گرافیک نیز دارند. حتی می توان در تولید آن ها گرافیک و عماسی را تلفیق کرد. خلاقیت در سناریو نویسی نیز از مهمترین لازمه های ساخت این ویدئوها است.

تولید محتوای متنی

در نهایت متن های با ارزش اند که تاثیر زیادی در سئو و الگوریتم ها دارند. استفاده از کلمات کلیدی و پر مصرف که در سرچ گوگل یا شبکه های اجتماعی بیشتری رتبه ها را دارند، مهم ترین کاری است که در نوشتن متن ها باید به آن ها توجه کنید. متن ها باید کاربردی، موردی، تیتروار و منسجم باشند. از سایر منایع ایده بگیرید، اما به هیچ وجه از آن ها کپی نکنید. حتی برای اینکه محتوای دست اول تولید کنید بهتر است تا از مقاله های اینترنشنال کمک بگیرید و آن ها را برای سایت خود ترجمه کنیم. بهتر اسن برای جلوگیری از کپی شدن مقاله ها و متن هایمان، امکان کپی کردن متن ها را از سایت برداریم. تا کسی نتواند به راحتی از آن ها استفاده کند. متن های محصولف برگه ها، دسته بندی ها، مقاله ها و… همه برای بالاتر رفتن رتبه سرچ گوگل مهم هستند.

خدمات ویرایش و تدوین فیلم و عکس

در این بخش از سایت اگر تصاویر و ویدئوهایی دارید که نیاز به ویرایش و یا تدوین دارند، می توانید ثبت سفارش کنید و این کارها را به ما بسپارید. ما می توانیم برای شما در کمترین زمان محتواهای ادیت شده و تدوین شده را ارائه بدهیم تا بتوانید از آن ها به نحو احسنت استفاده کنید. ویرایش عکس ها شامل ادیت رنگ، روتوش، سایزو… می باشد. و تدوین و ویرایش فیلم ها بر اساس زمان، رنگ، سرعت و جلوه های مناسب صورت می گیرد.

بخش سوم: سفارش طراحی، چاپ و تولید محصولات دکوراتیو

استودیو یا به اصطلاح گالری هنا بخش سوم سایت ما است. این بخش از سایت شامل طرح هایی است که از پیش طراحی کرده ایم و شما امکان این را دارید که محصل را با این طرح ها سفارش بدهید، و در دکوراسیون داخلی خانه یا محل کارتان استفاده کنید. انواع تابلو، پوستر دیواری، استیکر دیواری و شیشه، چاپ آینه، چاپ روی انواع پرده، چاپ اکسسوری های دکوراتیو و دنیایی دیگر از محصولات دکوراتیو امکان طراحی و چاپ را دارند و ما برای شما سبک هایی مختلف از این طرح ها را آماده کرده ایم. تا در ابعاد دلخواه و مورد نیازتان سفارش بدهید. همچنین در قسمتی از این بخش شما امکان این را دارید که برای چاپ و تولید هریک از این محصولات خودتان به ما فایل بدهید و یا سفارش طراحی آن ها را ثبت کنید.

گالری محصولات دیواری

 ما محصولات دکوراتیو را به دو قسمت دیواری و دکوری تقسیم کرده ایم. هر محصولی که بر روی دیوار نصب بشود و مورد استفاده بگیرد، محصول دیواری شمرده می شود. این محصولات می تواند طراحی و چاپ تابلو بوم کنواس، مخمل، آینه و پوستر دیواری، استیکر دیواری و شیشه و… باشد. این محصولات پرطرفدار، امکان چاپ هر طرحی را که بخواهید دارند، اما ما طرح هایی را هم از قبل اماده کرده ایم که هنگام طراحی سعی کردیم همه سبک ها، رنگبندی ها، سلیقه ها و… را در نظر بگیریم. تا احتمال اینکه شما از بین طرح های ما ثبت سفارش چاپ داشته باشید بالا باشد. در ادامه به معرفی مختصری از هر یک از این محصول می پردازیم.

سفارش چاپ پوستر دیواری تصویری: این محصول در واقع سفارش چاپ کاغذ دیواری تصویری است. یعنی ما این طرح ها را برای شما روی پوستر دیواری چاپ و تولید می کنیم. طراحی پوستر دیواری و چاپ آن با کیفیت بالا صورت می گیرد. حتی می توانید این محصول را در هر ابعادی که بخواهید سفارش بدهید. طرح کاغذ دیواری پوستر باید با دکوراسیون خانه یا محل کارتان همخونی داشته باشد. علاوه بر آن رنگبندی است که حتما باید با سایر اجزای محیط هارمونی داشته باشد.
سفارش چاپ تابلو بوم کنواس: چاپ بوم کنواس در واقع همان چاپ بوم نقاشی است. مزایایی که چاپ روی بوم نقاشی دارد این است که در مقابل یک تابلو با ارزش نقاشی واقعی کم هزینه تر است. اما تقریبا همان کیفیت را دارد. در گالری تابلو هنا استودیو شما می توانید انبوهی از طرح های جذاب با سبک ها و رنگبندی های مختلف را ببینید. این طرح ها را ما از قبل آماده کرده ایم و همیشه قابل سفارش هستند. بعد از سفارش ما این طرح ها را چاپ روی کنواس و سپس روی یک کلاف چوبی می کشیم. تا شکل تابلو به خود بگیرند. حتی اگر بخواهید این امکان را داریم تا آن ها را برای شما قاب بگیریم. سبک های پرطرفدار تابلو معمولا عبارتند از: چاپ تابلو بوم کالیگرافی، چاپ تابلو بوم با طرح میکس مدیا، چاپ بوم نقاشی با طرح دیجیتال آرت، چاپ بوم طرح کلاسیک، چاپ بوم نقاشی، چاپ تابلو مینیمال و…
سفارش چاپ تابلو بوم مخمل: چاپ بوم مخمل نیز همان بوم کنواس است با این تفاوت که در تولید آن به جای پارچه چاپ کنواس، از چاپ مخمل استفاده می کنیم. این چاپ مخمل با کیفیت و قابل شست و شو است و حس و حال تابلو فرش را به شما می دهد. مخمل استفاده شده در چاپ بوم مخملی، پرزهای کوتاهی دارد و به عنوان تابلو دکوراتیو بسیار شیک و جذاب است.
سفارش چاپ استیکر دیواری و شیشه: استیکرها به دلیل اینکه پشت چسبدار هستند، نصب آسان تری دارند. اما به نسبت مقاومت کمتری دارند. استیکر دیواری ها در فضاهای مسکونی بیشتر در اتاق خواب کودک و در مشاغل برای چاپ استیکر ویترین مغازه و رستوران ها، پارتیشن های شیشه ای اداره ها و دیوارهای آن ها، چاپ استیکر برای رستوران ها و فست فود ها و… کاربرد دارند. هم می توان طرح ها را روی استیکر سفید ساده چاپ کرد و هم می توان با چاپ استیکر شیشه ای، زمینه دیوار را حفظ کرد و فقط طرح را روی دیوار انداخت.
سفارش چاپ روی آینه دکوراتیو: این قسمت یکی دیگر از جذاب ترین قسمت ها است. کلیه طرح هایی که در این بخش می بینید، امکان چاپ آینه را دارند و انواع سبک های مختلف طراحی کرده ایم که پس از چاپ زمینه آن ها آینه باقی خواهد ماند و شما نه تنها خرید تابلو دکوراتیو شیک داشته اید، بلکه با ثبت این سفارش در واقع خرید آینه دکوراتیو نیز انجام داده اید.

گالری محصولات دکوری

سایر محصولات دیگر را ما در دسته بندی محصولات دکوری قرار داده ایم. این محصولات مجموعه مبلمان و چیدمان خانه یا محل کارتان را تکمیل می کنند. به عنوان مثال با سفارش چاپ پرده می توانید یک پرده دکوراتیو داشته باشید که هم کاربری باشد، و هم با طرح مورد علاقه تان، به شما حس خوب منتقل کند. هماهنگ  با این پرده های دکوراتیو می توانید سفارش چاپ روی کوسن، رانر یا رومیزی ثبت کنید و دکور خودتان را زیباتر کنید. پرده ها انواع متفاوتی دارند و بسته به جایی که می خواهید از آن ها استفاده کنید می توانید از بین ان ها انتخاب کنید. در ادامه به شرحی مختصر از محصولات دکوری می پردازیم.

چاپ پرده شیدرول: چاپ پرده رولی یک محصول پرطرفدار است که هم در فضاهای مسکونی کاربرد دارد و هم در فضاهای اداری. معمولا روی دو متریال سولیت و تکستایل قابل سفارش اند. سولیت نسبت به تکستایلو بیشتر جلوی عبور نور را می گیرد. و برای استدیوهای عکاسی و فیلمبرداری گزینه مناسبی است. این پرده ها یک زنجیر در یکی از طرفین (به انتخاب شما) دارند که شما می توانید به کمک آن، پرده را به سمت بالا جمع کنید. این پرده ها مستقیما به دیوار بالای پنجره ها پیچ می شوند.
چاپ پرده زبرا: ساختار کلی چاپ روی پرده زبرا با چاپ روی پرده شید رول تقریبا یکسان است. با این تفاوت که در بافت پارچه پرده زبرا نوارهایی افقی از پارچه به شکل توری هستند. و تراکم بافت در این قسمت ها کمتر می شود. اما چون دو لایه است می توانید هم طوری تنظیم کنید که نور از این قسمت ها رد بشود و به داخل نفوذ کند و هم می توانید طوری تنظیم کنید که تا حدودی کامل تر جلوی عبور نور مستقیم گرفته شود.
چاپ پرده پانچی: چاپ پرده پانچی مخمل نوع دیگری از انواع پرده است. در این نوع پرده ما طرح ها را روی پارچه مخمل چاپ می کنیم و قرار دادن سوراخ های به اسم پانچ در بالای پرده می توانید آن ها را روی میل پرده نصب کنید. این پرده ها قابل شست و شو هستند و عرض هر قوار حدود ۱۴۰ سانتیمتر است.
چاپ بک دراپ عکاسی: پرده های عکاسی یکی از مهم ترین عضو در استودیوهای عکاسی است. بیشترین کاربرد را برای زمینه عکاسی محصول، عکاسی مدلینگ و عکاسی پرتره دارند. نسبت به سوژه از ابعاد کوچک تا ابعاد بزرگ قابل سفارش اند و شما می توانید هر طرحی را که بخواهید برای چاپ روی این محصول انتخاب کنید.

سفارش چاپ محصولات دکوراتیو با طرح دلخواه

 کلیه محصولات دکوراتیو امکان چاپ با طرح دلخواه را دارند. یعنی شما می توانید به ما فایل بدهید تا ما آن را بر روی آن محصول چاپ کنیم. البته قبل از چاپ ما فایل شما را بر اساس اندازه و کیفیت بررسی خواهیم کرد. از انواع این محصولا می توان به این آیتم ها اشاره کرد:
چاپ روی بوم کنواس با طرح دلخواه
چاپ روی بوم مخمل با طرح دلخواه
چاپ روی پوستر دیواری با طرح دلخواه
چاپ روی آینه با طرح دلخواه
چاپ روی تخته شاسی با طرح دلخواه
چاپ روی استیکر با طرح دلخواه
چاپ روی پرده شیدرول با طرح دلخواه
چاپ روی پره زبرا با طرح دلخواه
چاپ روی پرده پانچی با طرح دلخواه
چاپ روی کوسن با طرح دلخواه
چاپ روی رانر با طرح دلخواه
چاپ روی رومیزی با طرح دلخواه
چاپ روی بک دراپ عکاسی با طرح دلخواه
و…

سفارش طراحی حرفه ای محصولات دکوراتیو

 کلیه محصولات فوق که در بخش های دکوراتیو نام بردیم امکان این را هم دارند که شما برای آن ها سفارش طراحی ثبت کنید. طراحی تابلو تبلیغاتی، طراحی تابلو دکوراتیو، طراحی پوستر دیاری، طراحی آینه، طراحی پرده و هر محصول دیگری در مجموعه ما امکان پذیر است. ما این طراحی را بر اساس سبک و رنگبندی دکوراسیون داخلی شما انجام می دهیم. همچنین کلیه طرح ها بر اساس نیاز، سلیقه و خواسته شما اجرا خواهد شد.

تماس با ما